1.პროექტის სახელწოდება " მშობელ მიწაში მიდგას ფესვები"
2.პროექტის მთავარი იდეა: საქართველოს გარეთ მცხოვრები ქართველების სულიერი.
ტკივილის განცდა ( თურქეთში მცხოვრები "ჩვენებურები" ,აფხაზეთი და სამაჩაბლო)
3.პროექტის აქტუალობა:ძმობა არ ძმობა საიდან მოდის....ე.
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა უნდა იმსჯელონ იმ საკითხებზე თუ რა ძნელია საზღვრებს იქით დარჩენილი ქართველების ტკივილი.ლუკმა არ აკლიათ ,მაგრამ "სამშობლოთი " ღარიბნი არიან.;
5.მონაწილეთა ასაკი;12-13წელი
6.ვადები და ხანგრძლივობა: ერთი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები:
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ვიდეო და
ფოტო მასალა, კითხვარი, ვიდეო კამერა, კომპიუტერი,მარკერები, ფორმატები
ფოტო მასალა, კითხვარი, ვიდეო კამერა, კომპიუტერი,მარკერები, ფორმატები
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): კლასი დაიყოფა 3 ჯგუფად
და თვითოეულ ჯგუფს მიეცემა შესაბამისი დავალება.
პირველი ჯგუფი ჩაატარებს კვლევას, რომლისთვისაც გამოიყენებენ სპეციალურად კვლევისათვის შედგენილ კითხვარს. ჩატარებენ კვლევას შესაბამის ასაკობრივ ჯგუფში და მოპოვებული ინფ
ორმაციის საფუძველზე გააკეთებენ ანალიზს და სტატისტიკურ მონაცემებს წარმ
ოადგენენ Power-point-ით და გააკეთებენ პრეზენტაციას.
მე–2 ჯგუფი იმუშავებს ბუკლეტის შექმნაზე, მოაგროვებენ ფოტო–მასალებს სხვა
დასხვა ქვეყნის მოსწავლეებზე, სადაც გამოჩნდება არის თუ არა ფორმიანობა მიღებუ
ლი სხვა ქვეყნებში და რამდენად
სავალდებულოა. ამ ფოტო–მასალებს დაურთავენ გერმანულ ენაზე დაწერილ კომენ
ტარებს და გააკეთებენ ყოველივე ამის პრეზენტაციას.
მე–3 ჯგუფი გადაიღებს 5–8 წუთიან ვიდეო კლიპს, სადაც თვალნათლივ
გამოჩნდება ფორმიანობის დადებითი მხარე.ნაჩვენები იქნება შემდეგი სიუჟეტ
ი– მოსწავლე გოგონა სწავლობს ისეთ სკოლაში, სადაც ფორმა არ არის სავალდებუ
ლო და ვისაც რა უნდა ის აცვია. ჩვენი სიუჟეტის მთავარი გმირი არის შეჭირვებ
ული ოჯახიდან და მას აცვია ძალიან სადად, ამის გამო ის ჯგუფიდან გარიყული
ა და თავს გრძნობს მარტოსულად და ხშირად დაცინვის ობიექტიც ხდება...
ამ ჯგუფების მუშაობის შემდეგ გავაკეთებთ ნამუშევრების პრეზენტაციას.
და თვითოეულ ჯგუფს მიეცემა შესაბამისი დავალება.
პირველი ჯგუფი ჩაატარებს კვლევას, რომლისთვისაც გამოიყენებენ სპეციალურად კვლევისათვის შედგენილ კითხვარს. ჩატარებენ კვლევას შესაბამის ასაკობრივ ჯგუფში და მოპოვებული ინფ
ორმაციის საფუძველზე გააკეთებენ ანალიზს და სტატისტიკურ მონაცემებს წარმ
ოადგენენ Power-point-ით და გააკეთებენ პრეზენტაციას.
მე–2 ჯგუფი იმუშავებს ბუკლეტის შექმნაზე, მოაგროვებენ ფოტო–მასალებს სხვა
დასხვა ქვეყნის მოსწავლეებზე, სადაც გამოჩნდება არის თუ არა ფორმიანობა მიღებუ
ლი სხვა ქვეყნებში და რამდენად
სავალდებულოა. ამ ფოტო–მასალებს დაურთავენ გერმანულ ენაზე დაწერილ კომენ
ტარებს და გააკეთებენ ყოველივე ამის პრეზენტაციას.
მე–3 ჯგუფი გადაიღებს 5–8 წუთიან ვიდეო კლიპს, სადაც თვალნათლივ
გამოჩნდება ფორმიანობის დადებითი მხარე.ნაჩვენები იქნება შემდეგი სიუჟეტ
ი– მოსწავლე გოგონა სწავლობს ისეთ სკოლაში, სადაც ფორმა არ არის სავალდებუ
ლო და ვისაც რა უნდა ის აცვია. ჩვენი სიუჟეტის მთავარი გმირი არის შეჭირვებ
ული ოჯახიდან და მას აცვია ძალიან სადად, ამის გამო ის ჯგუფიდან გარიყული
ა და თავს გრძნობს მარტოსულად და ხშირად დაცინვის ობიექტიც ხდება...
ამ ჯგუფების მუშაობის შემდეგ გავაკეთებთ ნამუშევრების პრეზენტაციას.
10.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირ
ი: გერმანული ენა, ისტ, ხელოვნება, ისტორია, გეოგრაფია, ქართული ენა ლი
X22,უცხ IX23, უცხIX25, უცხIX26,უცხIX27,უცხIX24
ი: გერმანული ენა, ისტ, ხელოვნება, ისტორია, გეოგრაფია, ქართული ენა ლი
X22,უცხ IX23, უცხIX25, უცხIX26,უცხIX27,უცხIX24
11.პროექტის ხელმძღვანელი:მარინე მოსებაძე
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: მარინე მოდებაძე
13.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: https://marinemodebadze.blogspot.com
დააწკაპუნეთ აქ, რომ უპასუხოთ, უპასუხოთ ყველას, ან გადაამისამართოთ
|
გამოყენებულია 0,3 გბაიტი (2%) 15 გბაიტიდან
ანგარიშის ბოლო აქტივობა: 20 საათის წინ
Комментарии
Отправить комментарий